söndag 16 maj 2010




HalliHallå.
blev upp tvingad ur sängen klockan halv 2 i morse av min kära mamma som jag saknat under resans gång.
för er som inte visste det så har vi vart i Polen.
skulle vilja erkänna att det var första gången jag flög utomlands, pinsamt men sant.
ja det finns så mycket jag vill säga om den här resan, lärt mej mer om hur jag ska bli en ännu bättre person & lärt mej om hur jag ska se på en annan människa.
jag vet nu mer om vilka sjuka varelser vi människor är.
men även lärt känna mina vänner på olika sätt & lärt känna nya individer + mej själv.

tack än en gång alla ni som gjort min resa till den bästa.

1 kommentar:

  1. Sv: Tack detsamma Emm! Det var verkligen en underbar resa och precis som du skriver så har man verkligen lärt sig mycket. Tack för att du finns <3

    SvaraRadera