söndag 23 januari 2011


HalliHallå.

sitter & gråter & hoppas på att en dag någon ska se mitt rop på hjälp & lycka.
jag gråter av saknad, gråter av lycka, gråter av ensamhet.
men det är okej att vara leden, det är viktigt för att rena kroppen & för att kunna gå vidare.

Jag saknar Oliwer Emil Patrik Möller Bergström.
japp, mitt ex,min kära vän, en lyckokälla.
Det är snart ett helt år sen han tyvärr lämnade oss på jorden & hälsade på himlen.
men jag saknar han så jävla mycket, tänker ofta på dig när jag känner mig ensam.
det finns en kille i skolan som skrattar som du & varje gång jag hör det så vänder jag mig om & hoppas på att det är du, men nejdå .
Vill bara säga att, din död & min pojkvän inte stoppat min kärlek till dig, jag älskar dig än!

Saknar Lucas som alltid vart en klippa i mitt liv, saknar våra samtal & dom dagarna du var här i sommras. älskar dig med vännen!

Saknar min Alexander med, & vill att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket!<3

aja

puss.

2 kommentarer:

  1. Det är så underbart att fått uppleva de saker vi gjorde i somras, våra samtal och allt de där. Man saknar de så mycket:( men jag hoppas det blir bättre. Älskar dig<33

    SvaraRadera
  2. hehe klart det var Lucas! älskar dig med vännen!<33

    SvaraRadera