torsdag 20 januari 2011

HalliHallå.

bildlektion nu, snackat med Hanna & Anna-Lena om betyg i den avklarade grundkursen.
& det gick väl lovande tycker jag.
fick världens skrattanfall nyss med Sjunaf, säger bara ERNST (Sandra)
menmen nu har jag rast & sitter i biblioteket i skolan & kollar nyheter på facebook med Sjunaf brevid mig.
världens rea nere på stan ringer mamma & säger, lagomt glad blir man då? NEJ, jag vill inte vara i skolan då, men jag drar ner på stan & kollar runt lite efter bilden som slutar 15.40 .

taggar inför borlänge resan i morgon med Tjejerna, dock vet dock inte vilka som kommer eller ej men det hoppas jag på att jag får reda på senare under dagen/kvällen.

Sedan vill jag bara säga att jag har en väldigt bra pojkvän, jag älskar dig Alexander Johansson!!<3

& måste så även säga att Lucas ska sluta klappa så förbannat jävla mycket! xD
tack för att du finns vännen! (Ängel) <3

Sjunaf du vet redan vad jag tycker om dig! xD ;D <3 ILY.

aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar