fredag 24 december 2010


HalliHallå.

God Jul på alla glada små tomtar till vänner jag har.
hoppas att ni alla får en bra dag.

Måste bara säga att jag älskar mina vänner,min familj & min pojkvän så otroligt mycket.
jag är lyckligaste tjejen som vandrar på denna runda jord som får ha er vid min sida och dom känslorna kan ingen riva.

måste bara säga att det är så jävla skönt att få vara den där lyckliga & lyckligt lottade för en gångs skull.
ser alla andra gå runt med sina pojkvänner & ser att dom är lyckliga & nu är jag en av dom där lyckoprickarna som bara ler & är kära.
jag Älskar dig Alexander Johansson, väldigt mycket!<3
8/12-10 ett väldigt bra datum i mina ögon.

10.00 bär det av mot pappa med min bror simon för att käka jul frukost med pappa kattis & bröderna sedan hem till mamma igen.

http://www.youtube.com/watch?v=DrzGHgmG3y4&feature=BF&list=PL5FC7B68880B70B39&index=9

aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar