söndag 7 november 2010


HalliHallå.

Sitter i Soffan & ser på film & Chattar med Lucas,
det är en äkta glädje källa den där göken asså.
tänker ofta tillbaka på vårat första samtal & första gången jag träffade dig
wow va nervös jag var man stod & skakade nästan & hoppades att det inte skulle bli pinsamt, sedan ser jag en söt kille gå mot mig, jag fryser typ till & tänker Gaah är det han!? men du gick typ en meter förbi, jag ba: Fan :/
men sedan bara: Äre du som är Emm?
svarar med en skakig röst ; jaa, & du som är Lucas?
sedan satt vi oss på kanten på så staket.
snackade på lite sen skulle du dra & kramade om dig & drog.
Saknar lixom den känslan.
Sedan i somras när du kom hit, samma nervösa känsla igen, sen såg jag dig
sitta där i solen med din farmor,farfar & sjukt söta lillebror,
shit vilka bra 3dagar vi hade asså.
helt sjukt kul, tycker jag iaf
antar att jag menar att jag älskar dig lucas & att du är en underbar
människa i mitt liv.
tack för att du är du & alltid finns där för mig
<3

Sedan får jag väl säga grattis till Erik du var as bra i helgen kingen!<3

4 kommentarer: