torsdag 18 november 2010


Du tror att allt kretsar runt om dig.
men nej, alla andra är bara några jävla ynkryggar som inte vågar säga emot.
men det är dags att någon sätter näven i bordet & säger emot dina jävla order.
jag tänker inte följa några order från någon utan namn.
jo du lyder under namnet "Psykopat".
ledsen men jag står inte på knä & ber utan jag ställer mig upp & slår dig tills
du är på den nivån du får oss att känns oss som hemma på.
bara för att jag ser svag ut betyder inte det att jag är det.
styrka behöver inte vara ytliga muskler på en söndertränad kropp, utan det kan
komma från hjärtat.
jag är inte stark fysiskt sätt, knappt psykiskt heller men vet att livet handlar
om överlevnad & att man går igenom massa svåra prövningar, vet att det inte är
värt att ge upp, inte än. tänk allt som vi kan gå miste om, tar man stopp på detta
nu så kan vi inte ångra oss sedan.


so, you wanna play hide and seek?

3 kommentarer:

  1. Rätta takter Emm det e så man ska tänka:-) aldrig ge upp om det e nåt e nåt man verkligen vill så äre värt att kämpa för:-)<333

    SvaraRadera
  2. Du är stark Emm - verkligen! Och jag måste bara säga att du är troligt duktig på att skriva och fånga läsaren! :) <333

    SvaraRadera