måndag 18 oktober 2010

HalliHallå.

Svårt att glömma allt vi gjort tillsammans & vill det inte heller, men dags att gå vidare.
låta allt smälta in i hjärtat för har fattat att det aldrig mer kommer bli det som var, när det var du & jag, vi var bästa vänner.
Saknar dig som FAN! 10 år med dig har satt sina spår & lärt mig mycket som person.
Vet att du & jag inte snackar längre & allt men kommer alltid att finnas för dig tjejen för jag känner dig väldigt bra, visst längesen nu men fortfarande mycket.
vet att du haft det tufft mycket länge jag lika så men vill att du ska veta att om du behöver snacka med någon nån gång så finns jag mer än gärna.
för som jag många gånger sagt så älskar jag dig nu & för alltid.
står fast vid det tills döden, du kanske hatar mig men visst jag tar det om det får dig att må bättre för bara du är lycklig.
nu vet du mer, älskar dig än idag tjejen.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar