torsdag 28 oktober 2010


HalliHallå.

Tårar som rinner ner för mina kinder,
Saknar den där känslan av allt som var äkta,
saknar mina vänner som lovade att alltid finnas,
Saknar alla Som var så nära för inte så länge sen.

Saknar Edvin nå enormt mycket, det är en sådan otroligt Stark glädje källa.
Saknar dig Per Edvin Danielsson, jag älskar dig ska du veta!<3

Saknar Oliwer Emil Patrik Möller Bergström, du var en ängel med osynliga vingar som var här på jorden för oss, men nu syns dina vingar, nu är du i himmelriket & har koll på oss kvarstående, jag visste redan att du var en ängel, men fick du lov att lämna oss så tidigt :'( vet att du inte hade något val, & jag vet lika så att du inte valt att lämna oss om du så fick välja.
Du är så sjukt Saknad här nere Oliwer ska du veta, Jag älskar Dig Oliwer,
Vila I Frid Älskade ängel!<3

Saknar Fan Det där.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar