söndag 11 oktober 2009

killar & tjejer.

tänker inte ta mera skit nu, tänker le, tänker göra som hjärtat säger.
kanske känns fel men det är rätt i längden jag lovar. alla säger att man ska tänka över saker,men hallå världen stannar om alla ska tänka på allt i evigheter. ni måste sluta vara rädda för allt som rör sej, våga ta risker. våga leva ert liv som ni vill. alla klagar på allt jag gör men det är mitt sätt att leva,
jag gör bara vad jag tycker känns rätt. jag lever riskfyllt, men det är livet det. jag tänjer lite på gränserna ibland men vafan, riskfyllt som sagt.
sluta vara sånna "mammasbarn" ni kommer inte vara runt henne hela livet, våga bli äldre,våga bli vuxnare. men kom ihåg att aldrig tappa barnet i er.
kom igen nu gör vi det. alla tillsammans. för vi kan om vi bara vill, & jag vill & jag kan.
sträck på er räta på ryggen var er själva & sluta säg att ni inte kan, sluta säg att ni är fula.
ni är jätte fina, alla är fina på sitt eget sätt, jag själv tycker inte att jag är vackraste tjejen som finns men jag vet att jag är fin & jag vet att jag har en fin insida.
ni vet vad jag menar, så följ med mej.
jag är rädd jag är det hela tiden men jag gillar den känslan att jag klarar av att bryta det.
jag lever i nuet,baserat på det förflutna,gör det du med.


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar