onsdag 14 oktober 2009

hola :*

Så jävla mycket orättvisor eller vad ;o

Bara för att jag är lite tuffare än han & vågar dra ut bara för att jag vågar ha kul så ska jag väl fan inte få mer än vad jag ska ha ;o

varför kan du inte bara se hur han behandlar mej? nej men när han säger slampa & hora till mej så är ju dom orden bra, ja dom är positiva som FAN!
Det är väl så folk ser mej...
jätte kul.
när ilskan & sorgen rinner över & jag har fått nog så kanske jag slänger ur mej ord som "du är ju dum i huvet" jag hatar dej gå & dö" men nej det är ju värre,kanske men vafan jag får ju höra ord som "hora & slampa" hela jävla tiden!
jag säger ju inte att han är dum i huvet hela tiden ;o
så snälla rara Se hur din (underbara snälla rara söta) son säger & gör.
ja jag kommer säkert att få höra det här av dej sen pappa men jag står för allt jag skriver.

Bara för att han aldrig gör nått så blir det jätte stor deal när jag ens rör på mej.
jag har känslor.jag har det,

FAN! :''(

jag hatar att vara minst.
Jag finns inte...
pappa du får säga att det här är skit snack om du vill men det skiter jag i!
för mej är det inte det, jag tycker/känner så här.

jag vill bara försvinna.
bara fly eller försvinna...


<3






du sårade mej igen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar