torsdag 4 augusti 2011

Jullan Gästbloggar


Tja tja Jullan här då ;)! vi är många som sitter och funderar på att vi i bland inte duger för den vi är. Jag har i alla fall fundera många gånger vad det är som gör att man känner att man inte duger för den man är . Jag tänker ofta så att det är jag som gör fel hela tiden om det händer saker , jag tänker även ofta att jag inte klarar av saker. Det är helt fel att tänka så för om man tänker efter så är det väl mycket skönare och tänka detta kan jag det här vill jag och det här kommer jag klara av . Jag har funderat hur mycket tid man spenderar på att sitta och vara ledsen och besviken över saker som är helt onödigt . och nu i dag kom jag på att även fast allt kan vara sjukt jobbigt i bland måste man försöka se det ljusa i det mörka. Om man bara försöker ta allt jobbigt med en nypa salt så tror jag att det skulle vara mycket lättare och leva. så i dag har jag bestämt att från och med i dag klarar jag allt livet leker från och med nu. Och det jag vill säga till er som läser detta är att jag tycker ni alla som sitter där ute och är ledsna ofta ska tänka efter vad är roligast gråta eller skrattar ? säger bara en sak livet är en fest :D! tack för mig tja tja bloggen;) puss eran bonde Jullan <333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar