torsdag 3 juni 2010

FAN!!!

Oliwer snälla kom tillbaka.
jag vill inte fortsätta utan dej.
benen sviker jag kan inte hålla mej uppe längre.
min pojkvän din bror och deras son och ALLAS ängel.
jag älskar dej som fan Oliwer du & jag föralltid sa vi & det håller jag fast vid.
det viktiga är att jag/vi aldrig glömmer.
jag kände inte Alexander som också omkom i olyckan men han var en ängel han med.
vi får aldrig glömma hur jävla bra dom var/är.
för vi älskar dom.
jag vet att oliwer var en riktig livs njutare & han gjorde det han älskade in i döden.
han var lite galen & körde vilt ganska ofta & jag bad han att köra lugnare för att han kommer köra ihjäl sig om han gör så där.
han skrattade alltid till & sa : det är lugnt älskling jag vet hur man kör (:
fanns inte mycket jag kunde göra mer än att lita på att han gör rätt.
jag saknar han nå otroligt.
jag har inte förstått allt än att jag faktist aldrig kommer få chansen att säga hejdå.
jag & Oliwer hade väldigt kul stunder & han snackade ofta om er hans vänner & familj jag var väldigt avundsjuk på hans relationer till er alla men så glad för hans & eran skull att han hade så många som älskade han & att han älskade er alla.
hans Bror Beirut snackade han ofta om allt galet dom gjort tillsammans & hur dom kunde bråka som bara den. men han sa ofta att han älskade sin bror väldigt mycket och det hörde man även väldigt tydligt.
jag vill bara tacka alla som hjälpt Oliwer i sitt liv & alla som gjorde hans liv bra.
jag vill att ni ska veta att jag är sjukt ledsen & att om jag kunnat så hade jag bytt plats med han.
för att jag vill inte annat just nu :'(
men vi får inte glömma han & Alexander.
vi måste vara starka & våga prata om det.
vi måste hjälpa varandra.
vi måste fortsätta älska dom för dom har bara lämnat sin kroppsliga form inte själen.
må dom vila i frid.

<3
R.I.P

1 kommentar: