söndag 21 mars 2010


hej :*

världen rasar samman under mina fötter, jag står bara och ser på hur allt rasar sakta men säkert, svaren på alla mina frågor bara försvinner som en droppe i havet, jag är trött på att inte veta, är det bara jag som inte vet allt?
har jag missat något, eller kanske missat allt?
livet springer förbi & jag måste bara springa ifatt, jag har väntat för länge på att göra det, men tur jag är har vänner som tror att jag kan klara det.

men vilken väg tog livet och vilken väg tänker jag ta!?
hur ska jag veta vad som är rätt...

Hide and seek.

6 kommentarer:

  1. vad är ditt riktiga namn:)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. bara hör av dig om du vill snacka av dig^^
    jag lovar jag lyssnar på dig;)

    SvaraRadera