onsdag 13 januari 2010


halllllllilåååååja :*

jag är helt slut, pallar inte ditt sätt vafan tagga ner vännen.

Det kommer dagar då timmarna går, himlen är grå...
jag är så jävla Bra asså!
helt underbart Toppen jag är och mår.

man fokuserar på allt man inte har & kommer att få, vissa måste sluta drömma & vakna upp detta är ingen dröm det är verklighet, vi lever i en ny vardag.
vi måste lära oss om våran omgivning. måste lära känna oss själva.
skolan lär oss mycket, kunskap, kompisar hur dom är olika och även hur du själv beter dej där.
jag som dom flesta Hatar skolan men har börjat fatta att den är riktigt bra du synar lite av livet vännerna & dej själv. Men viss fakta vill du kanske inte se eller höra och då börjar vi hata skolan mer. Shit va dumma vi människor är, men så har det ju vart hela tiden.
men jag vill ge nått annat i framtiden, jag vill få folk att förstå mina ord, mina budskap.
Vissa av er som läser kanske inte fattar idag eller imorn men i sinnomtid.

jag älskar mog mej själv iaf .

älskar mina vänner.

du
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar